lokal do wynajęcia Warszawa Śródmieście, 6 500 zł, 13 m2, stan bardzo dobry
Ogłoszenie archiwalne
6 500zł
13m²
500 zł/m²
piętro: 4/39
rondo Organizacji Narodów Zjednoczonych
Opis
Śródmieście: umeblowane biuro dla 2-3 osób
siłownia gratis
-----------------------
Do wynajęcia umeblowane biuro dla 2-3 osób na 4 piętrze nowoczesnego biurowca, w okolicach Ronda ONZ, w centrum Warszawy.
poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: katarzyna@propertyoffice.pl)
------------------------------------------
Najemca nie płaci prowizji dla Agencji
------------------------------------------
Dostępność od zaraz.
Kameralne biuro urządzone w nowoczesnym kreatywnym stylu.
Lokal do wyłącznej dyspozycji najemcy.
Biuro wyposażone w meble, tj. biurka, fotele, kontenerek i dużą szafę.
Powierzchnia z optymalnym dostępem naturalnego światła.
Miesięczne koszty najmu netto: od 6500 PLN,
Cena najmu biura serwisowanego obejmuje nie tylko najem samego wyposażonego gabinetu, ale również:
-tabliczkę z nazwą firmy przed gabinetem,
-dostęp do biura przez całą dobę,
-dostęp do infrastruktury biurowej tj. drukarki, skanera, faxu,
-codzienne sprzątanie gabinetu,
-opłaty licznikowe, ogrzewanie, klimatyzację,
-dostęp do internetu przez WiFi i kabel,
-korzystanie z wewnętrznej kawiarni
-obsługę recepcyjną w godzinach 9-17.
-pakiet godzinowy sal konferencyjnych w cenie (zależnie od liczby stanowisk pracy),
- dostęp do sprzętu audiowizualnego,
-obsługę gości podczas spotkań w salach konferencyjnych (serwis kawowy),
Siłownia:
-w ramach opłaty miesięcznej za biuro, najemca i jego pracownicy mogą korzystać z budynkowej siłowni, bez dodatkowych opłat.
Zalety biura serwisowanego:
-elastyczność warunków umowy,
-możliwość indywidualnego dostosowania powierzchni bez dodatkowych kosztów,
-profesjonalna obsługa recepcji,
-dostęp do sal konferencyjnych,
-wszystkie opłaty w cenie,
Umowa:
-okres do ustalenia
-kaucja 2 miesiące lub 1 miesiąc w przypadku płatności dokonywanych z miesięcznym wyprzedzeniem.
Parking:
-Parking w biurowcu: 1000 PLN netto/ miesięcznie.
-Parking poza biurowcem - od 350 zł netto/miesięcznie.
Czas oczekiwania na miejsce parkingowe do kilku tygodni.
Opis powierzchni serwisowanej:
Operator oferuje kilkadziesiąt gabinetów różnej wielkości do swobodnego łączenia, sale konferencyjne z foyer oraz strefę recepcyjną ze strefą kawiarnianą.
Swoje biura mają tu zarówno korporacje, jak i mniejsze firmy, konsultanci i freelancerzy.
Lokalizacja:
Bardzo dobry dostęp do komunikacji miejskiej, w tym do stacji drugiej linii metra - Rondo ONZ.
Dodatkową zaletą jest również bliskość Dworca Centralnego, centrum handlowego Złote Tarasy oraz licznych udogodnień w bliskim sąsiedztwie biurowca.
Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 %
Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną.
Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku.
Polecam i zapraszam do oglądania:
Katarzyna@propertyoffice.pl ;
tel. 731-321-117
www.propertyoffice.pl
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
-----------------------
Do wynajęcia umeblowane biuro dla 2-3 osób na 4 piętrze nowoczesnego biurowca, w okolicach Ronda ONZ, w centrum Warszawy.
poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: katarzyna@propertyoffice.pl)
------------------------------------------
Najemca nie płaci prowizji dla Agencji
------------------------------------------
Dostępność od zaraz.
Kameralne biuro urządzone w nowoczesnym kreatywnym stylu.
Lokal do wyłącznej dyspozycji najemcy.
Biuro wyposażone w meble, tj. biurka, fotele, kontenerek i dużą szafę.
Powierzchnia z optymalnym dostępem naturalnego światła.
Miesięczne koszty najmu netto: od 6500 PLN,
Cena najmu biura serwisowanego obejmuje nie tylko najem samego wyposażonego gabinetu, ale również:
-tabliczkę z nazwą firmy przed gabinetem,
-dostęp do biura przez całą dobę,
-dostęp do infrastruktury biurowej tj. drukarki, skanera, faxu,
-codzienne sprzątanie gabinetu,
-opłaty licznikowe, ogrzewanie, klimatyzację,
-dostęp do internetu przez WiFi i kabel,
-korzystanie z wewnętrznej kawiarni
-obsługę recepcyjną w godzinach 9-17.
-pakiet godzinowy sal konferencyjnych w cenie (zależnie od liczby stanowisk pracy),
- dostęp do sprzętu audiowizualnego,
-obsługę gości podczas spotkań w salach konferencyjnych (serwis kawowy),
Siłownia:
-w ramach opłaty miesięcznej za biuro, najemca i jego pracownicy mogą korzystać z budynkowej siłowni, bez dodatkowych opłat.
Zalety biura serwisowanego:
-elastyczność warunków umowy,
-możliwość indywidualnego dostosowania powierzchni bez dodatkowych kosztów,
-profesjonalna obsługa recepcji,
-dostęp do sal konferencyjnych,
-wszystkie opłaty w cenie,
Umowa:
-okres do ustalenia
-kaucja 2 miesiące lub 1 miesiąc w przypadku płatności dokonywanych z miesięcznym wyprzedzeniem.
Parking:
-Parking w biurowcu: 1000 PLN netto/ miesięcznie.
-Parking poza biurowcem - od 350 zł netto/miesięcznie.
Czas oczekiwania na miejsce parkingowe do kilku tygodni.
Opis powierzchni serwisowanej:
Operator oferuje kilkadziesiąt gabinetów różnej wielkości do swobodnego łączenia, sale konferencyjne z foyer oraz strefę recepcyjną ze strefą kawiarnianą.
Swoje biura mają tu zarówno korporacje, jak i mniejsze firmy, konsultanci i freelancerzy.
Lokalizacja:
Bardzo dobry dostęp do komunikacji miejskiej, w tym do stacji drugiej linii metra - Rondo ONZ.
Dodatkową zaletą jest również bliskość Dworca Centralnego, centrum handlowego Złote Tarasy oraz licznych udogodnień w bliskim sąsiedztwie biurowca.
Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 %
Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną.
Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku.
Polecam i zapraszam do oglądania:
Katarzyna@propertyoffice.pl ;
tel. 731-321-117
www.propertyoffice.pl
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
Szczegóły
Typ nieruchomości:
lokal do wynajęcia
Dodano:
2025-06-08 23:11:41
Ostatnia aktualizacja:
2025-06-17 09:18:02
Powierzchnia:
13 m²
Cena:
6 500 zł.
Cena za m²:
500 zł.
Piętro:
4 / 39
Lokalizacja:
rondo Organizacji Narodów Zjednoczonych
Rok budowy:
2017
Stan nieruchomości:
bardzo dobry
Ogrzewanie:
Tak
Podłączenie wody:
miejska
Gaz:
brak
Miejsca parkingowe:
parking podziemny
Agent prowadzący:
Property Office Sp. o.o.
Licencja pośrednika:
22020
Wysokość pomieszczeń:
280
Internet:
Tak
Wyłączność:
Nie
Zwolnienie z prowizji:
Tak
Forma własności:
własność
Klimatyzacja:
Tak
Pomieszczenie socjalne:
Tak
Liczba miejsc parkingowych:
348
Energia elektryczna:
Tak
Kanalizacja:
miejska
Woda:
Tak
Droga dojazdowa:
asfaltowa
Winda:
Tak
Liczba pomieszczeń:
1
Pośrednik:
Property Office Sp. z o.o.
Nr ogłoszenia:
klikmapa-1295860