kontakt
Property Office Sp. z o.o.
731321117
Administratorem danych osobowych jest AMK Portal sp. z o.o.
lokal do wynajęcia Warszawa Śródmieście, 12 626 euro, 448.03 m2, parter, 40
58 121zł
448,03m²
12 626 EUR (cena oryginalna)
130 zł/m²
Chałubińskiego
Opis
Śródmieście: handel/usługi 448,03
Do wynajęcia lokal handlowo-usługowy o pow. 448,03 m2 na parterze budynku biurowo-usługowegow centrum Warszawy, blisko Dworca Centralnego.
poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: katarzyna@propertyoffice.pl)
Od stycznia 2026 r.
BEZ PROWIZJI
Obejrzyj lokal:
https://www.youtube.com/shorts/Jmejn_Zncac
Powierzchnia rozlokowana na 2 poziomach:
-parter: 341,34 m2
-antresola: 106,69 m2,
Poziomy są połączone wewnętrznymi schodami.
Lokal w podziale pozostawionym przez poprzedniego najemcę (firma usługowo-handlowa).
Parter to sala usługowo-sprzedażowa przeznaczona do obsługi klientów, antresola to pomieszczenia dla personelu.
Obecny podział parteru: sala sprzedażowa, 3 pokoje biurowe, magazynek
Na antresoli znajdują się:sala konferencyjna,serwerownia, szatnia, pomieszczenie gospodarcze, toalety, kuchnia oraz archiwum/magazynek.
Gres na podłodze.
Lokal ma ma kilka wejść: bezpośrednie z zewnątrz , oraz z wewnątrz budynku.
Lokal jest doskonale widoczny za przyczyną dużych witryn.
Duzy ruch pieszych w sąsiedztwie lokalu.
Lokal nie może zostać wynajęty na prowadzenie działalności typowo medycznej, ponieważ w budynku istnieje już placówka medyczna oferująca szeroki zakres usług.
Zgoda Wynajmującego na prowadzenie działalności gastronomicznej w lokalu.
Na miesięczne koszty najmu netto składają się:
-czynsz za parter: 32 EUR/m2 (10922,88 EUR).
-czynsz za antresolę : 16 EUR/m2 (1707,04 EUR)
Razem czynsz: 12626,92 EUR
-koszty eksploatacy jne: 32 PLN/m2 (14336,96 PLN),
-energia elektryczna, woda
Dla działalności gastronomiczej, dochodzi opłata usługowa: 8% od obrotu.
Spersonalizowaną ofertę finansową, klient otrzymuje po prezentacji lokalu.
Internet:
-opcjonalnie,
-Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym.
Najemca ma możliwość umieszczenia swojego sprzętu telekomunikacyjnego w jedynym z kilku działających na terenie budynku Data Center.
Najemcy mogą skorzystać z kilku sal konferencyjnych różnej wielkości znajdujących się w biurowej części obiektu.
Parking:
-naziemny: 200 EUR/stanowisko/miesiąc
-podziemny: 240 EUR/stanowisko/miesiąc
Kurierzy zewnętrzni korzystają z parkingu dostaw, który znajduje się na poziomie parteru, ewentualnie z rampy rozładowczej na poziomie -1.
Umowa:
-czas określony:
-minimum 3 lata
-kaucja 3 miesiące/ gwarancja bankowa,
-oświadczenie Najemcy o dobrowolnym poddaniu się egzekucji w formie aktu notarialnego (art.777 KC),
Opis budynku:
Budynek biurowy oferujący około 25 tys.m2 powierzchni biurowej do wynajęcia.
Możliwości wynajęcia miejsca na fasadzie budynku na kondygnacji +20 celem ekspozycji logo firmy.
Standard biurowca:
- Okablowanie telefoniczne, elektryczne,
- Tryskacze,
- Czujniki dymu,
- Ochrona budynku,
- Kontrola dostępu,
- Dwustronne zasilanie,
- BMS,
Udogodnienia dla Najemców w budynku i w sąsiedztwie: apteka , bank, bankomat, basen, biuro podróży, centrum medyczne, fitness club, fryzjer,Punkty handlowe, hotel, kantor, kawiarnie i restauracje, kino, myjnia, paczkomat, kasyno i wiele innych.
Zalety lokalizacji:
Jest to idealny punkt komunikacyjny ze względu na liczne linie tramwajowe, autobusowe, metro (stacja Centrum), przystanki autobusów linii podmiejskich oraz będące niedaleko stacje PKP (Śródmieście z kolejkami podmiejskimi) i Dworzec Centrum.
Do lotniska OKĘCIE jest około 7 km.Atrakcyjność usytuowania obiektu podnoszą liczne punkty handlowe, usługowe, gastronomiczne, banki oraz sąsiedztwo Galerii Centrum i Złotych Tarasów i obiekty kultury jak PKiN czy Teatr Muzyczny Roma.
Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 %
Zdjęcia pokazują ogólny standard budynku.
Zapraszam na spotkanie w celu obejrzenia lokalu
Zachęcam do kontaktu telefonicznego pod numerem: 731-321-117
Po więcej ofert warszawskich biur, magazynów czy lokali usługowych do wynajęcia, zapraszam na stronę:
https://www.propertyoffice.pl/
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: katarzyna@propertyoffice.pl)
Od stycznia 2026 r.
BEZ PROWIZJI
Obejrzyj lokal:
https://www.youtube.com/shorts/Jmejn_Zncac
Powierzchnia rozlokowana na 2 poziomach:
-parter: 341,34 m2
-antresola: 106,69 m2,
Poziomy są połączone wewnętrznymi schodami.
Lokal w podziale pozostawionym przez poprzedniego najemcę (firma usługowo-handlowa).
Parter to sala usługowo-sprzedażowa przeznaczona do obsługi klientów, antresola to pomieszczenia dla personelu.
Obecny podział parteru: sala sprzedażowa, 3 pokoje biurowe, magazynek
Na antresoli znajdują się:sala konferencyjna,serwerownia, szatnia, pomieszczenie gospodarcze, toalety, kuchnia oraz archiwum/magazynek.
Gres na podłodze.
Lokal ma ma kilka wejść: bezpośrednie z zewnątrz , oraz z wewnątrz budynku.
Lokal jest doskonale widoczny za przyczyną dużych witryn.
Duzy ruch pieszych w sąsiedztwie lokalu.
Lokal nie może zostać wynajęty na prowadzenie działalności typowo medycznej, ponieważ w budynku istnieje już placówka medyczna oferująca szeroki zakres usług.
Zgoda Wynajmującego na prowadzenie działalności gastronomicznej w lokalu.
Na miesięczne koszty najmu netto składają się:
-czynsz za parter: 32 EUR/m2 (10922,88 EUR).
-czynsz za antresolę : 16 EUR/m2 (1707,04 EUR)
Razem czynsz: 12626,92 EUR
-koszty eksploatacy jne: 32 PLN/m2 (14336,96 PLN),
-energia elektryczna, woda
Dla działalności gastronomiczej, dochodzi opłata usługowa: 8% od obrotu.
Spersonalizowaną ofertę finansową, klient otrzymuje po prezentacji lokalu.
Internet:
-opcjonalnie,
-Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym.
Najemca ma możliwość umieszczenia swojego sprzętu telekomunikacyjnego w jedynym z kilku działających na terenie budynku Data Center.
Najemcy mogą skorzystać z kilku sal konferencyjnych różnej wielkości znajdujących się w biurowej części obiektu.
Parking:
-naziemny: 200 EUR/stanowisko/miesiąc
-podziemny: 240 EUR/stanowisko/miesiąc
Kurierzy zewnętrzni korzystają z parkingu dostaw, który znajduje się na poziomie parteru, ewentualnie z rampy rozładowczej na poziomie -1.
Umowa:
-czas określony:
-minimum 3 lata
-kaucja 3 miesiące/ gwarancja bankowa,
-oświadczenie Najemcy o dobrowolnym poddaniu się egzekucji w formie aktu notarialnego (art.777 KC),
Opis budynku:
Budynek biurowy oferujący około 25 tys.m2 powierzchni biurowej do wynajęcia.
Możliwości wynajęcia miejsca na fasadzie budynku na kondygnacji +20 celem ekspozycji logo firmy.
Standard biurowca:
- Okablowanie telefoniczne, elektryczne,
- Tryskacze,
- Czujniki dymu,
- Ochrona budynku,
- Kontrola dostępu,
- Dwustronne zasilanie,
- BMS,
Udogodnienia dla Najemców w budynku i w sąsiedztwie: apteka , bank, bankomat, basen, biuro podróży, centrum medyczne, fitness club, fryzjer,Punkty handlowe, hotel, kantor, kawiarnie i restauracje, kino, myjnia, paczkomat, kasyno i wiele innych.
Zalety lokalizacji:
Jest to idealny punkt komunikacyjny ze względu na liczne linie tramwajowe, autobusowe, metro (stacja Centrum), przystanki autobusów linii podmiejskich oraz będące niedaleko stacje PKP (Śródmieście z kolejkami podmiejskimi) i Dworzec Centrum.
Do lotniska OKĘCIE jest około 7 km.Atrakcyjność usytuowania obiektu podnoszą liczne punkty handlowe, usługowe, gastronomiczne, banki oraz sąsiedztwo Galerii Centrum i Złotych Tarasów i obiekty kultury jak PKiN czy Teatr Muzyczny Roma.
Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 %
Zdjęcia pokazują ogólny standard budynku.
Zapraszam na spotkanie w celu obejrzenia lokalu
Zachęcam do kontaktu telefonicznego pod numerem: 731-321-117
Po więcej ofert warszawskich biur, magazynów czy lokali usługowych do wynajęcia, zapraszam na stronę:
https://www.propertyoffice.pl/
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
Szczegóły
Typ nieruchomości:
lokal do wynajęcia
Dodano:
2025-07-16 17:00:10
Powierzchnia:
448,03 m²
Cena oryginalna:
12 626 EUR.
Cena:
58 121 zł.
Cena za m²:
129,73 zł.
Lokalizacja:
Chałubińskiego
Stan nieruchomości:
bardzo dobry
Ogrzewanie:
Tak
Podłączenie wody:
miejska
Gaz:
miejski
Miejsca parkingowe:
parking podziemny
Agent prowadzący:
Property Office Sp. o.o.
Licencja pośrednika:
22020
Wysokość pomieszczeń:
500
Internet:
Tak
Wyłączność:
Nie
Zwolnienie z prowizji:
Tak
Forma własności:
własność
Klimatyzacja:
Tak
Pomieszczenie socjalne:
Tak
Energia elektryczna:
Tak
Kanalizacja:
miejska
Woda:
Tak
Droga dojazdowa:
asfaltowa
Typ lokalu:
handel i usługi
Winda:
Tak
Liczba pomieszczeń:
2
Pośrednik:
Property Office Sp. z o.o.
Nr ogłoszenia:
klikmapa-1319820
Skontaktuj się z ogłoszeniodawcą
Administratorem danych osobowych jest AMK Portal sp. z o.o.
Property Office Sp. z o.o.
731321117