lokal do wynajęcia Warszawa Wola, 42 375 zł, 423 m2, pietro 3
Ogłoszenie archiwalne
42 375zł
423m²
100 zł/m²
piętro: 3/10
Opis
Wola: biuro 423 m2
Do wynajęcia: lokal biurowy o pow.423 m2 na 3 piętrze w kameralnym budynku biurowym na warszawskiej Woli, w OKOLICACH ul. Łuckiej.
poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: katarzyna@propertyoffice.pl)
BEZ PROWIZJI
Umeblowana, gotowa przestrzeń biurowa, idealne dla firm poszukujących komfortowych i dobrze skomunikowanych miejsc do pracy.
Biuro ma swoją recepcję, i jest podzielone na kilka przestronnych gabinetów, co idealnie nadaje się dla firmy potrzebującej oddzielnych przestrzeni do pracy dla różnych działów lub zespołów.
W skład biura wchodzi:
Recepcja
-8 przestronnych gabinetów o różnej wielkości (od małych 2os po open space); 3 z 8 gabinetów mają kontrolę dostępu,
-Stanowiska pracy dla ok 25 os (biurka, szafki, fotele),
-3 Sale konferencyjne (dwie 4 os, jedna 12 osobowa), wyświetlacz dostępności sal
-W pełni wyposażona kuchnia (zmywarka, lodówka, mikrofala, piekarnik, płyta ind.),
-Archiwum/klimatyzowane pomieszczenie na serwerownię,
-Pomieszczenie techniczne
Wykładzina dywanowa na podłodze w pokojach biurowych.
Wyposażenia i udogodnienia:
-Toalety (damska i męska) wspólne na korytarzu, dodatkowa z prysznicem
-Klimatyzacja
-Szybki internet światłowodowy
-3 windy
-Dostęp 24/7
-Sprzątanie 2 x w tygodniu (zawarte za zaliczkach na eksploatację)
-Parking podziemny
Recepcja otwarta od 8-17:00, dostęp do budynku 24/7, kontrola dostępu.
Na miesięczne koszty najmu netto składają się:
-czynsz: 42375 PLN
-koszty eksploatacyjne: 10593,75 PLN
-energia elektryczna, według zużycia
-internet + logo: 699 PLN
Razem netto: 53667,75 PLN
Sprzątanie lokalu biurowego 2x w tygodniu, zostało wliczone w cenę najmu.
Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, tzn. z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych (13%).
Powierzchnia netto: 375 m2
Powierzchnia brutto: 423 m2
Spersonalizowaną ofertę najmu, klient otrzymuje po prezentacji lokalu.
Możliwość uzyskania zachęt finansowych (okres bezczynszowy).
Internet:
-sieć LAN,
-W cenie Symetryczne łącze internetowe PLAY 50/50 Mb/s
Parking:
Naziemne i podziemne miejsca parkingowe do dyspozycji Najemców.
-1 miejsce parkingowe: 690 PLN,
Umowa:
-Minimalny okres najmu: 12 miesięcy,
-kaucja 3 miesiące,
Opis budynku:
10-piętrowy budynek biurowy z 2006 roku, po generalnym remoncie przeprowadzonym w końcu 2017 roku.
Na parterze reprezentacyjna recepcja.
Dodatkowym udogodnieniem dla najemców są zlokalizowane w sąsiedztwie punkty usługowe, handlowe czy gastronomiczne.
Biuro znajduje się w doskonałej lokalizacji, w pobliżu głównych arterii komunikacyjnych miasta, co zapewnia łatwy dostęp do środków transportu publicznego (tramwaje, autobusy, metro). W okolicy znajduje wiele punktów usługowych, restauracje etc.
Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 %
Zdjęcia pokazują ogólny standard budynku.
Zapraszam na spotkanie w celu obejrzenia lokalu
Zachęcam do kontaktu telefonicznego pod numerem: 731-321-117
Po więcej ofert warszawskich biur, magazynów czy lokali usługowych do wynajęcia, zapraszam na stronę:
https://www.propertyoffice.pl/
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: katarzyna@propertyoffice.pl)
BEZ PROWIZJI
Umeblowana, gotowa przestrzeń biurowa, idealne dla firm poszukujących komfortowych i dobrze skomunikowanych miejsc do pracy.
Biuro ma swoją recepcję, i jest podzielone na kilka przestronnych gabinetów, co idealnie nadaje się dla firmy potrzebującej oddzielnych przestrzeni do pracy dla różnych działów lub zespołów.
W skład biura wchodzi:
Recepcja
-8 przestronnych gabinetów o różnej wielkości (od małych 2os po open space); 3 z 8 gabinetów mają kontrolę dostępu,
-Stanowiska pracy dla ok 25 os (biurka, szafki, fotele),
-3 Sale konferencyjne (dwie 4 os, jedna 12 osobowa), wyświetlacz dostępności sal
-W pełni wyposażona kuchnia (zmywarka, lodówka, mikrofala, piekarnik, płyta ind.),
-Archiwum/klimatyzowane pomieszczenie na serwerownię,
-Pomieszczenie techniczne
Wykładzina dywanowa na podłodze w pokojach biurowych.
Wyposażenia i udogodnienia:
-Toalety (damska i męska) wspólne na korytarzu, dodatkowa z prysznicem
-Klimatyzacja
-Szybki internet światłowodowy
-3 windy
-Dostęp 24/7
-Sprzątanie 2 x w tygodniu (zawarte za zaliczkach na eksploatację)
-Parking podziemny
Recepcja otwarta od 8-17:00, dostęp do budynku 24/7, kontrola dostępu.
Na miesięczne koszty najmu netto składają się:
-czynsz: 42375 PLN
-koszty eksploatacyjne: 10593,75 PLN
-energia elektryczna, według zużycia
-internet + logo: 699 PLN
Razem netto: 53667,75 PLN
Sprzątanie lokalu biurowego 2x w tygodniu, zostało wliczone w cenę najmu.
Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, tzn. z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych (13%).
Powierzchnia netto: 375 m2
Powierzchnia brutto: 423 m2
Spersonalizowaną ofertę najmu, klient otrzymuje po prezentacji lokalu.
Możliwość uzyskania zachęt finansowych (okres bezczynszowy).
Internet:
-sieć LAN,
-W cenie Symetryczne łącze internetowe PLAY 50/50 Mb/s
Parking:
Naziemne i podziemne miejsca parkingowe do dyspozycji Najemców.
-1 miejsce parkingowe: 690 PLN,
Umowa:
-Minimalny okres najmu: 12 miesięcy,
-kaucja 3 miesiące,
Opis budynku:
10-piętrowy budynek biurowy z 2006 roku, po generalnym remoncie przeprowadzonym w końcu 2017 roku.
Na parterze reprezentacyjna recepcja.
Dodatkowym udogodnieniem dla najemców są zlokalizowane w sąsiedztwie punkty usługowe, handlowe czy gastronomiczne.
Biuro znajduje się w doskonałej lokalizacji, w pobliżu głównych arterii komunikacyjnych miasta, co zapewnia łatwy dostęp do środków transportu publicznego (tramwaje, autobusy, metro). W okolicy znajduje wiele punktów usługowych, restauracje etc.
Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 %
Zdjęcia pokazują ogólny standard budynku.
Zapraszam na spotkanie w celu obejrzenia lokalu
Zachęcam do kontaktu telefonicznego pod numerem: 731-321-117
Po więcej ofert warszawskich biur, magazynów czy lokali usługowych do wynajęcia, zapraszam na stronę:
https://www.propertyoffice.pl/
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
Szczegóły
Typ nieruchomości:
lokal do wynajęcia
Dodano:
2025-06-25 23:59:40
Ostatnia aktualizacja:
2025-07-06 23:43:02
Powierzchnia:
423 m²
Cena:
42 375 zł.
Cena za m²:
100,18 zł.
Piętro:
3 / 10
Lokalizacja:
Łucka
Stan nieruchomości:
bardzo dobry
Ogrzewanie:
Tak
Podłączenie wody:
miejska
Gaz:
brak
Miejsca parkingowe:
parking podziemny
Agent prowadzący:
Property Office Sp. o.o.
Licencja pośrednika:
22020
Wysokość pomieszczeń:
300
Internet:
Tak
Wyłączność:
Nie
Zwolnienie z prowizji:
Tak
Forma własności:
własność
Klimatyzacja:
Tak
Pomieszczenie socjalne:
Tak
Liczba miejsc parkingowych:
1
Energia elektryczna:
Tak
Kanalizacja:
miejska
Woda:
Tak
Droga dojazdowa:
asfaltowa
Typ lokalu:
biura/biuro
Winda:
Tak
Liczba pomieszczeń:
5
Pośrednik:
Property Office Sp. z o.o.
Nr ogłoszenia:
klikmapa-1306554