kontakt
Property Office Sp. z o.o.
731321117
Administratorem danych osobowych jest AMK Portal sp. z o.o.
lokal do wynajęcia Warszawa Mokotów, 2 770 zł, 8 m2, pietro 1, 6
2 770zł
8m²
346 zł/m²
piętro: 1/6
Sobieskiego
Opis
Mokotów: umeblowane prywatne biuro dl 1-2 osób
Do wynajęcia: 1-2 osobowe umeblowane biuro na 1 piętrze biurowca na warszawskim Mokotowie, w OKOLICACH ul. Sobieskiego.
poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: katarzyna@propertyoffice.pl)
-----------------------------------------
Najemca nie płaci prowizji dla Agencji
-----------------------------------------
Dostępność - do potwierdzenia
Wygodne, całkowicie wyposażone biuro z dostępem do niezbędnych usług biurowych.
Pakiet biurowy zawiera następujące korzyści:
- Adres Biznesowy,
- Dedykowany numer telefonu,
- W pełni umeblowane i wyposażone biuro (dostęp 24/7) z usługą internetu wliczoną w cenę biura,
- W pełni umeblowane i wyposażone kuchnie,
- Dostęp do sal konferencyjnych ( 1 salka wliczona w cenę wynajmu do 2h dziennie),
- W pełni wyposażone toalety,
- Recepcja-obsługa spersonalizowana dla Państwa firmy,
- Wszystkie media ( elektryczność, ogrzewanie, klimatyzacja, woda ),
- Utrzymanie biura i cześci wspólnych,
- Naprawy,
- Codzienne sprzątanie,
- Ochrona,
- Ubezpieczenie budynku,
- nieograniczony dostęp do powierzchni coworkingowych w ponad 3000 lokalizacjach w 120 krajach z darmową kawą/herbatą oraz internetem,
- zniżki na usługi kurierskie i artykuły biurowe,
- 10% zniżki na wynajem sali konferencyjnych
Miesięczny koszt najm: od 2770 PLN netto dla umowy na 12 miesięcy.
Budynek oferuje do wynajmu również inne UMEBLOWANE pokoje biurowe.
Umowa:
Minimalny okres najmu: 3 miesiące.
Dla umowy na okres minimum 6 miesięcy: 5 % rabatu,
Dla umowy na okres minimum 12 miesięcy: 10 % rabatu,
-kaucja: 2 miesiące
- nielimitowany dostęp do kuchni dla Państwa i Państwa gości - 165 PLN/ miesiąc/osoba,
- usługa odnowienia biura - 75 PLN/m2,opłata pobierana po zakończeniu trwania umowy w celu odnowienia biura,
- jednorazowa opłata aktywacyjna - 80 PLN /osoba
Parking:
W budynku znajduje się dwukondygnacyjny parking podziemny oferujący 111 miejsc parkingowych.
-Czynsz za miejsce parkingowe: 90 Euro/miejsce + VAT
Opis budynku:
Nowoczesny budynek biurowy oferujący atrakcyjne powierzchnie do wynajęcia.
W budynku są trzy windy, ale nie ma windy towarowej.
Udogodnienia dla mam:
Bezpośrednio z lobby -dostęp do pomieszczenia dla matek karmiących oraz do odpoczynku dla kobiet w ciąży.
Pomieszczenie wyposażone w niezbędne urządzenia i meble.
Lokalizacja umożliwia sprawny dojazd do innych części miasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu co zapewni komfort użytkowania budynku zarówno najemcom jak i gościom.
Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 %
Zdjęcia pokazują ogólny standard budynku.
Zapraszam na spotkanie w celu obejrzenia lokalu
Zachęcam do kontaktu telefonicznego pod numerem: 731-321-117
Po więcej ofert biur i magazynów do wynajęcia z terenu Warszawy, zapraszam na stronę:
https://www.propertyoffice.pl/
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: katarzyna@propertyoffice.pl)
-----------------------------------------
Najemca nie płaci prowizji dla Agencji
-----------------------------------------
Dostępność - do potwierdzenia
Wygodne, całkowicie wyposażone biuro z dostępem do niezbędnych usług biurowych.
Pakiet biurowy zawiera następujące korzyści:
- Adres Biznesowy,
- Dedykowany numer telefonu,
- W pełni umeblowane i wyposażone biuro (dostęp 24/7) z usługą internetu wliczoną w cenę biura,
- W pełni umeblowane i wyposażone kuchnie,
- Dostęp do sal konferencyjnych ( 1 salka wliczona w cenę wynajmu do 2h dziennie),
- W pełni wyposażone toalety,
- Recepcja-obsługa spersonalizowana dla Państwa firmy,
- Wszystkie media ( elektryczność, ogrzewanie, klimatyzacja, woda ),
- Utrzymanie biura i cześci wspólnych,
- Naprawy,
- Codzienne sprzątanie,
- Ochrona,
- Ubezpieczenie budynku,
- nieograniczony dostęp do powierzchni coworkingowych w ponad 3000 lokalizacjach w 120 krajach z darmową kawą/herbatą oraz internetem,
- zniżki na usługi kurierskie i artykuły biurowe,
- 10% zniżki na wynajem sali konferencyjnych
Miesięczny koszt najm: od 2770 PLN netto dla umowy na 12 miesięcy.
Budynek oferuje do wynajmu również inne UMEBLOWANE pokoje biurowe.
Umowa:
Minimalny okres najmu: 3 miesiące.
Dla umowy na okres minimum 6 miesięcy: 5 % rabatu,
Dla umowy na okres minimum 12 miesięcy: 10 % rabatu,
-kaucja: 2 miesiące
- nielimitowany dostęp do kuchni dla Państwa i Państwa gości - 165 PLN/ miesiąc/osoba,
- usługa odnowienia biura - 75 PLN/m2,opłata pobierana po zakończeniu trwania umowy w celu odnowienia biura,
- jednorazowa opłata aktywacyjna - 80 PLN /osoba
Parking:
W budynku znajduje się dwukondygnacyjny parking podziemny oferujący 111 miejsc parkingowych.
-Czynsz za miejsce parkingowe: 90 Euro/miejsce + VAT
Opis budynku:
Nowoczesny budynek biurowy oferujący atrakcyjne powierzchnie do wynajęcia.
W budynku są trzy windy, ale nie ma windy towarowej.
Udogodnienia dla mam:
Bezpośrednio z lobby -dostęp do pomieszczenia dla matek karmiących oraz do odpoczynku dla kobiet w ciąży.
Pomieszczenie wyposażone w niezbędne urządzenia i meble.
Lokalizacja umożliwia sprawny dojazd do innych części miasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu co zapewni komfort użytkowania budynku zarówno najemcom jak i gościom.
Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 %
Zdjęcia pokazują ogólny standard budynku.
Zapraszam na spotkanie w celu obejrzenia lokalu
Zachęcam do kontaktu telefonicznego pod numerem: 731-321-117
Po więcej ofert biur i magazynów do wynajęcia z terenu Warszawy, zapraszam na stronę:
https://www.propertyoffice.pl/
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
Szczegóły
Typ nieruchomości:
lokal do wynajęcia
Dodano:
2025-06-14 23:14:25
Powierzchnia:
8 m²
Cena:
2 770 zł.
Cena za m²:
346,25 zł.
Piętro:
1 / 6
Lokalizacja:
Sobieskiego
Rok budowy:
2018
Stan nieruchomości:
bardzo dobry
Ogrzewanie:
Tak
Podłączenie wody:
miejska
Gaz:
brak
Miejsca parkingowe:
parking podziemny
Agent prowadzący:
Property Office Sp. o.o.
Licencja pośrednika:
22020
Wysokość pomieszczeń:
280
Internet:
Tak
Wyłączność:
Nie
Zwolnienie z prowizji:
Tak
Forma własności:
własność
Klimatyzacja:
Tak
Pomieszczenie socjalne:
Tak
Liczba miejsc parkingowych:
111
Energia elektryczna:
Tak
Kanalizacja:
miejska
Woda:
Tak
Droga dojazdowa:
asfaltowa
Winda:
Tak
Liczba pomieszczeń:
1
Zabezpieczenia:
monitoring
Pośrednik:
Property Office Sp. z o.o.
Nr ogłoszenia:
klikmapa-1301152
Skontaktuj się z ogłoszeniodawcą
Administratorem danych osobowych jest AMK Portal sp. z o.o.
Property Office Sp. z o.o.
731321117