kontakt
Property Office Sp. z o.o.
731321117
Administratorem danych osobowych jest AMK Portal sp. z o.o.
lokal do wynajęcia Warszawa Górny Mokotów, 43 350 zł, 203 m2, pietro 5, 11
43 350zł
203m²
214 zł/m²
piętro: 5/11
Marynarska
Opis
Mokotów: biuro flexi dla 51 osób
25% rabatu przez pierwsze trzy miesiące przy podpisaniu umowy do końca sierpnia na minimum 6 miesięcy.
Do wynajęcia: umeblowane biuro dla 51 osób na warszawskim Mokotowie,
poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: katarzyna@propertyoffice.pl)
BEZ PROWIZJI
Umeblowane biuro dla 51 osób znajdujące się na 3 piętrze nowoczesnego biurowca na warszawskim Mokotowie, w OKOLICACH ul. Marynarskiej.
Idealna propozycja dla firmy, która jest zainteresowana wejściem do biura umeblowanego, już przygotowanego do pracy; lub woli powierzchnię nieumeblowaną do własnaj aranżacji.
Czy potrzebuje profesjonalnej powierzchni biurowej na JUŻ i z dostępem 24/7/365.
Najemca ma do dyspozycji prywatną przestrzeń biurową oraz może korzystać z części wspólnych, jak kuchnia czy sale spotkań.
Moduł ma kontrolę dostępu; jest też podzielony tak, żeby zapewnić maksymalny komfort pracy, z optymalnym dostępem naturalnego światła.
Najemca ma do swojej dyspozycji kompaktowe biuro, skłądające się z:
-open space (do 16 osób),
-open space (do 12 osób),
-open space (do 15 osób),
-pokój biurowy( dla 2 osób),
-pokój biurowy( dla 4 osób),
-pokój biurowy( dla 2 osób),
-sala konferencyjna (do 8 osób)
Lokal z optymalnym dostępem naturalnego światła.
W przestrzeni wspólnej znajduje się przestronna i komfortowa kuchnia, strefa chill - out, wygodne kanapy, fotele, huśtawka itd. Dzięki takiemu rozwiązaniu pracownicy mogą skupić się na pracy w miejscu zarezerwowanym dla swojej firmy, a przerwę spędzić w strefie wspólnej, odpoczywając lub nawiązując nowe kontakty biznesowe z pracownikami innych firm.
Miesięczny koszt najmu dla jednej osoby to 850 PLN netto/mies.
Spersonalizowaną ofertę najmu, klient otrzymuje po obejrzeniu powierzchni serwisowanej.
Opłaty dodatkowe (opcjonalnie):
-100 PLN/osobę Powierzchnia serwisowana dostosowana do zmieniających się potrzeb najemców powierzchni biurowej.
Najemca ma możliwość rozszerzenia usługi o:
-wyposażenie unitu meblami -biurko, krzesło, kontenerek (100 PLN/osobę),
-dostęp do programu rozwojowego i wszystkich eventów, lekcji angielskiego, jogi, możliwość korzystania z ekspresu do kawy, drukarki ze skanerem, salek spotkań: 300 PLN/osobę,
Parking:
-290 PLN/stanowisko/miesiąc,
-30 PLN-miejsce na rower/rowerownia na kontrolę dostępu,
Współczynnik miejsc parkingowych: 1/30m2,
Opis budynku:
Biurowiec oferuje na 11 kondygnacjach naziemnych około 12 000 m2 powierzchni biurowej do wynajęcia.
Lokalizacja umożliwia sprawny dojazd do innych części miasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu.
Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 %
Zdjęcia pokazują ogólny standard budynku.
Zapraszam na spotkanie w celu obejrzenia lokalu
Zachęcam do kontaktu telefonicznego pod numerem: 731-321-117
Po więcej ofert warszawskich biur, magazynów czy lokali usługowych do wynajęcia, zapraszam na stronę:
https://www.propertyoffice.pl/
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
Do wynajęcia: umeblowane biuro dla 51 osób na warszawskim Mokotowie,
poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: katarzyna@propertyoffice.pl)
BEZ PROWIZJI
Umeblowane biuro dla 51 osób znajdujące się na 3 piętrze nowoczesnego biurowca na warszawskim Mokotowie, w OKOLICACH ul. Marynarskiej.
Idealna propozycja dla firmy, która jest zainteresowana wejściem do biura umeblowanego, już przygotowanego do pracy; lub woli powierzchnię nieumeblowaną do własnaj aranżacji.
Czy potrzebuje profesjonalnej powierzchni biurowej na JUŻ i z dostępem 24/7/365.
Najemca ma do dyspozycji prywatną przestrzeń biurową oraz może korzystać z części wspólnych, jak kuchnia czy sale spotkań.
Moduł ma kontrolę dostępu; jest też podzielony tak, żeby zapewnić maksymalny komfort pracy, z optymalnym dostępem naturalnego światła.
Najemca ma do swojej dyspozycji kompaktowe biuro, skłądające się z:
-open space (do 16 osób),
-open space (do 12 osób),
-open space (do 15 osób),
-pokój biurowy( dla 2 osób),
-pokój biurowy( dla 4 osób),
-pokój biurowy( dla 2 osób),
-sala konferencyjna (do 8 osób)
Lokal z optymalnym dostępem naturalnego światła.
W przestrzeni wspólnej znajduje się przestronna i komfortowa kuchnia, strefa chill - out, wygodne kanapy, fotele, huśtawka itd. Dzięki takiemu rozwiązaniu pracownicy mogą skupić się na pracy w miejscu zarezerwowanym dla swojej firmy, a przerwę spędzić w strefie wspólnej, odpoczywając lub nawiązując nowe kontakty biznesowe z pracownikami innych firm.
Miesięczny koszt najmu dla jednej osoby to 850 PLN netto/mies.
Spersonalizowaną ofertę najmu, klient otrzymuje po obejrzeniu powierzchni serwisowanej.
Opłaty dodatkowe (opcjonalnie):
-100 PLN/osobę Powierzchnia serwisowana dostosowana do zmieniających się potrzeb najemców powierzchni biurowej.
Najemca ma możliwość rozszerzenia usługi o:
-wyposażenie unitu meblami -biurko, krzesło, kontenerek (100 PLN/osobę),
-dostęp do programu rozwojowego i wszystkich eventów, lekcji angielskiego, jogi, możliwość korzystania z ekspresu do kawy, drukarki ze skanerem, salek spotkań: 300 PLN/osobę,
Parking:
-290 PLN/stanowisko/miesiąc,
-30 PLN-miejsce na rower/rowerownia na kontrolę dostępu,
Współczynnik miejsc parkingowych: 1/30m2,
Opis budynku:
Biurowiec oferuje na 11 kondygnacjach naziemnych około 12 000 m2 powierzchni biurowej do wynajęcia.
Lokalizacja umożliwia sprawny dojazd do innych części miasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu.
Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 %
Zdjęcia pokazują ogólny standard budynku.
Zapraszam na spotkanie w celu obejrzenia lokalu
Zachęcam do kontaktu telefonicznego pod numerem: 731-321-117
Po więcej ofert warszawskich biur, magazynów czy lokali usługowych do wynajęcia, zapraszam na stronę:
https://www.propertyoffice.pl/
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
Szczegóły
Typ nieruchomości:
lokal do wynajęcia
Dodano:
2025-07-06 04:23:22
Powierzchnia:
203 m²
Cena:
43 350 zł.
Cena za m²:
213,55 zł.
Piętro:
5 / 11
Lokalizacja:
Marynarska
Rok budowy:
2008
Stan nieruchomości:
bardzo dobry
Ogrzewanie:
Tak
Podłączenie wody:
miejska
Gaz:
miejski
Miejsca parkingowe:
parking podziemny
Agent prowadzący:
Property Office Sp. o.o.
Licencja pośrednika:
22020
Wysokość pomieszczeń:
400
Internet:
Tak
Wyłączność:
Nie
Zwolnienie z prowizji:
Tak
Forma własności:
własność
Klimatyzacja:
Tak
Pomieszczenie socjalne:
Tak
Liczba miejsc parkingowych:
460
Energia elektryczna:
Tak
Kanalizacja:
miejska
Woda:
Tak
Droga dojazdowa:
asfaltowa
Winda:
Tak
Liczba pomieszczeń:
7
Pośrednik:
Property Office Sp. z o.o.
Nr ogłoszenia:
klikmapa-1313758
Skontaktuj się z ogłoszeniodawcą
Administratorem danych osobowych jest AMK Portal sp. z o.o.
Property Office Sp. z o.o.
731321117